Розділи

Illustration

Правосуддя, дружнє до дитини


Illustration

Робота з уразливими дітьми та групою ризику


Illustration

Робота з особами, які перебувають у конфлікті з законом


Illustration

Активна молодь, волонтерство та лідерство


Illustration

Попередження насильства та жорстокого поводження


Illustration

Ресурси позитивного батьківства


Illustration

Настільні просвітницько-профілактичні ігри


Illustration

Всі публікації


Правосуддя, дружнє до дитини

Illustration

Методичні рекомендації щодо організації роботи з дітьми за методикою «Зелена кімната» для слідчих та ювенальних поліцейських
Методичні рекомендації покликані сприяти розумінню організації та побудови дружнього допиту/опитування дитини слідчими та ювенальними поліцейськими, що базується на основних принципах правосуддя, дружнього до дитини: участі, забезпечення найкращого інтересу, гідності, недопущення дискримінації, верховенства права.

Illustration

Методичні рекомендації для суддів щодо організації роботи з дітьми за методикою «Зелена кімната»
Методичні рекомендації покликані надати суддям розуміння організації та побудови допиту, що базується на основних принципах верховенство права та правосуддя, дружного до дитини, участі у забезпеченні її найкращих інтересів, гідності, недопущення дискримінації тощо, й будуть корисними у практичній роботі суддів та кандидатів на посади суддів.

Illustration

ПРОВЕДЕННЯ ДОПИТУ/ОПИТУВАННЯ ДИТИНИ В УМОВАХ ЗБРОЙНОГО КОНФЛІКТУ ТА/АБО ВОЄННОГО СТАНУ: методичні рекомендації у запитаннях та відповідях Методичні рекомендації сформовані у вигляді питань та відповідей, які допоможуть суб’єктам захисту прав дітей забезпечити належну підготовку та проводити допит/опитування дитини в умовах збройного конфлікту та/або воєнного стану, що відповідатиме найкращим інтересам дитини.

Illustration

Загальна частина (частина 1) посібника «Підготовка працівників структурних підрозділів Національної поліції України у частині забезпечення та захисту прав дітей»
Посібник містить 5 модулів для підготовки працівників різних структурних підрозділів Національної поліції України, зокрема: ювенальної превенції, дільничних офіцерів поліції, слідчих, патрульної поліції, протидії торгівлі людьми, – та передбачає вивчення поліцейськими міжнародних нормативно-правових актів з питань забезпечення та захисту прав дитини; механізмів міжвідомчої взаємодії; особливостей процесуальних аспектів роботи з дитиною; психологічних, фізіологічних та вікових особливостей розвитку дитини; специфіки комунікації з дитиною з урахуванням віку; механізмів реагування на випадки порушення прав дитини.

Illustration

Спеціалізована частина (II частина) посібника «Підготовка працівників структурних підрозділів Національної поліції України у частині забезпечення та захисту прав дітей»
Посібник сформований у вигляді тренінгових занять на спеціальну тематику для окремих категорій поліцейських (ювенальної превенції, патрульних, дільничних офіцерів поліції, слідчих, працівників підрозділів з протидії торгівлі людьми) у контексті захисту прав дітей та у межах їхньої компетенції.

Illustration

Чекліст застосування Методики «Зелена кімната» під час проведення допиту дитини: методичні рекомендації Методичні рекомендації розроблено за ініціативи Офісу Генерального прокурора в межах проєкту «Надання психосоціальної підтримки та забезпечення правосуддя як складової частини кращого догляду для вразливих дітей», що реалізується ГО «Всеукраїнський громадський центр «Волонтер» спільно з Міжвідомчою координаційною радою з питань правосуддя щодо неповнолітніх за підтримки Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні.

Illustration

Методичні рекомендації щодо збору інформації про неповнолітнього підозрюваного, обвинуваченого в межах кримінального провадження Методичні рекомендації розроблено з метою сприяння впровадженню дитиноцентрованих підходів та кращих практик дружнього до дитини правосуддя на кожному етапі кримінального процесу та надання інформаційної/методичної підтримки слідчому, дізнавачу, ювенальному прокурору в процесі збору максимально повної, об’єктивної та достовірної інформації щодо неповнолітнього підозрюваного, обвинуваченого для прийняття процесуальних рішень в найкращих інтересах дитини.

Робота з уразливими дітьми та групою ризику

Illustration


«Будуємо майбутнє разом»: програма профілактики конфліктів та правопорушень серед учнівської молоді: навчально-методичний посібник
Навчально-методичний посібник із Програмою профілактики конфліктів та правопорушень серед учнівської молоді «Будуємо майбутнє разом» містить чотири тренінгові модулі з детальним описом кожного заняття, спрямовані на формування належного рівня усвідомленості підлітками, молодими людьми власної ціннісної сфери, розуміння та прийняття цінностей іншої людини, почуття відповідальності за власне життя, а також на оптимізацію процесу постановки життєвих цілей та пошуку шляхів їх досягнення, підвищення рівня вмотивованості до позитивних змін, розвиток активної життєвої позиції.

Illustration

Потенціал волонтерства та лідерства у здійсненні профілактики ВІЛ та ризикованої поведінки на базі професійно-технічних навчальних закладів
Посібник містить інформацію щодо сутності понять лідерства та волонтерства, особливостей навчання за методом «рівний-рівному», алгоритм залучення волонтерів до здійснення суспільно-корисної діяльності, особливостей підготовки лідерів-волонтерів в умовах ПТНЗ, та, власне, саму просвітницько-профілактичну Програму «Вчимося бути здоровими.

Illustration

Профілактика вживання наркотиків серед учнівської та студентської молоді: методичний посібник
Методичний посібник містить інформацію щодо особливостей вживання наркотиків підлітками та молоддю та прийомів, алгоритмів і технік мотиваційного консультування підлітків та їх батьків для усвідомлення проблеми та зміни поведінки, а також Програму тренінгових занять з попередження та подолання вживання психоактивних речовин серед учнівської та студентської молоді.

Illustration

Зошит-конспект лідера-волонтера, залученого до програм профілактики ВІЛ та ризикованої поведінки серед молоді
Зошит-конспект містить варіанти ідей, практичних порад та контактів, що стануть у нагоді аби залучити молодь до здорового способу життя.

Illustration

Профілактика ВІЛ/СНІДу та ризикованої поведінки серед вихованців притулків для неповнолітніх: збірка інформаційних, методичних, ілюстративних матеріалів для спеціалістів
У збірці подано інформаційні матеріали, що розкривають найважливіші аспекти проведення профілактичної роботи з вихованцями притулків для неповнолітніх, рекомендації щодо здійснення профілактичних заходів та добірку практичних завдань, ігор, казок тощо, рекомендованих для використання під час профілактичних занять.

Illustration

Збірка казок та оповідань до Програми занять з профілактики ВІЛ/СНІДу та ризикової поведінки серед вихованців притулків для неповнолітніх у регіонах України
У збірці подано інформацію про метод казкотерапії і можливості його використання під час роботи за Програмою, а також добірку казок за трьома напрямами: казки та оповідання, спрямовані на формування загальнолюдських цінностей; казки та оповідання, спрямовані на формування здорового способу життя; казки та оповідання, спрямовані на попередження ризикованої поведінки.

Illustration

Активні методи просвітницької діяльності у профілактиці ВІЛ/СНІД та ризикованої поведінки: посібник для спеціалістів приймальників-розподільників, притулків та колоній для неповнолітніх
Посібник містить інформаційно-методичні матеріали щодо використання активних методів навчання у профілактиці ВІЛ/СНІД та ризикованої поведінки.

Illustration

Використання інтерактивних методів та мультфільмів у профілактиці ризикованої поведінки: методичний посібник для спеціалістів, які працюють з бездоглядними та безпритульними дітьми та підлітками
У даному посібнику викладено загальні принципи та рекомендації щодо розробки та проведення профілактичних занять з безпритульними та бездоглядними дітьми та підлітками, а також наведено детальні програми занять на основі трьох мультфільмів.

Illustration

Підвищення виховного потенціалу прийомних батьків та батьків-вихователів: навчально-методичний посібник
Навчально-методичний посібник містить нову редакцію Програми навчання для прийомних батьків та батьків-вихователів з метою підвищення їх виховного потенціалу.

Illustration

«Зупинись! – Посміхнись!» методичний посібник з програмою профілактики агресивної поведінки підлітків у центрах соціально-психологічної реабілітації
Посібник містить інформацію щодо особливостей реалізації корекційно-профілактичних програм з подолання агресивної поведінки підлітків, аналіз агресивної поведінки серед вихованців центрів соціально-психологічної реабілітації, а також комплексну програму профілактики агресивної поведінки підлітків, які перебувають у притулках та центрах соціально-психологічної реабілітації.

Illustration

Навчально-методичний посібник «Профілактика деструктивної поведінки підлітків»
Навчально-методичний посібник покликаний підвищити рівень готовності освітян до здійснення соціальної та соціально-психологічної профілактики деструктивної поведінки дітей підліткового віку. У посібнику висвітлена як сутність окремих видів деструктивної поведінки (булінг та кібербулінг; зловживання Інтернетом; суїцидальна поведінка; паркур, руфінг, зачепинг), так і рекомендації щодо попередження таких видів поведінки, зокрема у як межах роботи з дітьми, так і з їхніми батьками та з педагогами.

Illustration

Соціально-педагогічна та психосоціальна підтримка дітей із числа внутрішньо переміщених осіб у період літнього оздоровлення в умовах воєнного часу        Навчально-методичний посібник для соціальних педагогів, фахівців із соціальної роботи, практичних психологів, вихователів, здобувачів вищої освіти за спеціальністю 231 Соціальна робота

Illustration

Твоя безпека в інтернеті:
попередження насильства щодо дітей в інтернеті та формування безпечної поведінки у мережі
 
  Програма буде корисною для використання поліціянтам ювенальної превенції, кіберполіції, шкільним офіцерами поліції з числа патрульних поліцейських, а також широкому колу освітян (практичних психологів, соціальних педагогів, класних керівників) та представникам інших дотичних суб’єктів, які здійснюють просвітницько-профілактичну роботу в закладах освіти, з учнями 1–11 класів, у напрямі попередження насильства щодо дітей в інтернеті та формування безпечної поведінки у мережі.

Illustration

Методичні рекомендації щодо проведення просвітницько-профілактичних занять з учнями 1-11 класів за програмою «Школа і поліція» Програма буде корисною для використання поліціянтам ювенальної превенції, кіберполіції, шкільним офіцерами поліції з числа патрульних поліцейських, а також широкому колу освітян (практичних психологів, соціальних педагогів, класних керівників) та представникам інших дотичних суб’єктів, які здійснюють просвітницько-профілактичну роботу в закладах освіти, з учнями 1–11 класів, у напрямі попередження насильства щодо дітей в інтернеті та формування безпечної поведінки у мережі.

Illustration

Просвітницько-профілактичні заняття з підлітками щодо попередження правопорушень (у пораднику для працівників поліції щодо попередження правопорушень серед підлітків)

Порадник містить як рекомендації для поліцейських щодо ефективного проведення профілактики зі школярами, так і детальні сценарії двох просвітницько-профілактичних занять.

Робота з особами, які перебувають у конфлікті з законом

Illustration

Модуль 1. "Підготовка до звільнення: перші кроки". Посібник для ведучого
Методичний посібник до Модуля 1 курсу підготовки засуджених неповнолітніх до звільнення.

Illustration

Робочий зошит до Модуля 1 курсу підготовки засуджених неповнолітніх до звільнення "Підготовка до звільнення: перші кроки".

Illustration

Модуль 2. "Сімʼя та здорові стосунки". Посібник для ведучого
Методичний посібник до Модуля 2 курсу підготовки засуджених неповнолітніх до звільнення.

Illustration

Робочий зошит до Модуля 2. курсу підготовки засуджених неповнолітніх до звільнення "Сімʼя та здорові стосунки".

Illustration

Модуль 3. "Освіта, навчання та працевлаштування". Посібник для ведучого
Методичний посібник до Модуля 3 курсу підготовки засуджених неповнолітніх до звільнення.

Illustration

Робочий зошит до Модуля 3 курсу підготовки засуджених неповнолітніх до звільнення "Освіта, навчання, працевлаштування".

Illustration

Модуль 4. "Корисне дозвілля". Посібник для ведучого
Методичний посібник до Модуля 4 курсу підготовки засуджених неповнолітніх до звільнення.

Illustration

Робочий зошит до Модуля 4 курсу підготовки засуджених неповнолітніх до звільнення "Корисне дозвілля".

Illustration

Модуль 5. "Стосунки з друзями, ефективне спілкування". Посібник для ведучого
Методичний посібник до Модуля 5 курсу підготовки засуджених неповнолітніх до звільнення.

Illustration

Робочий зошит до Модуля 5 курсу підготовки засуджених неповнолітніх до звільнення "Стосунки з друзями, ефективне спілкування".

Illustration

Модуль 6. "Збереження та зміцнення здоровʼя". Посібник для ведучого
Методичний посібник до Модуля 6 курсу підготовки засуджених неповнолітніх до звільнення.

Illustration

Робочий зошит до Модуля 6 курсу підготовки засуджених неповнолітніх до звільнення "Збереження та зміцнення здоровʼя".

Illustration

Модуль 7. "Особисті якості та безпечна поведінка". Посібник для ведучого
Методичний посібник до Модуля 7 курсу підготовки засуджених неповнолітніх до звільнення.

Illustration

Робочий зошит до Модуля 7 курсу підготовки засуджених неповнолітніх до звільнення "Особисті якості та безпечна поведінка".

Illustration

Модуль 8. "Цілі та життєві плани". Посібник для ведучого
Методичний посібник до Модуля 7 курсу підготовки засуджених неповнолітніх до звільнення.

Illustration

Робочий зошит до Модуля 8 курсу підготовки засуджених неповнолітніх до звільнення "Цілі та життєві плани".

Illustration

Профілактика ВІЛ та ризикованої поведінки серед неповнолітніх, які перебувають у конфлікті з законом: навчально-методичний посібник
У посібнику подано інформацію щодо специфіки реалізації соціальної профілактики серед неповнолітніх, які перебувають у конфлікті із законом, розглянуто основні види послуг, яких можуть потребувати такі підлітки, та особливості їх переадресації для отримання допомоги в інших організаціях. Представлено корекційно-профілактичну програму «Вчимося бути здоровими» та детальні плани занять.

Illustration

Підготовка до звільнення осіб, які відбувають покарання у виді обмеження або позбавлення волі на певний строк, у тому числі неповнолітніх: методичний посібник
У посібнику викладено загальні засади підготовки засуджених до звільнення, визначено основні завдання органів та установ, що задіяні у такій діяльності, розкрито особливості побудови психокорекційних програм, спрямованих на формування просоціальної та попередження агресивно-насильницької поведінки засуджених.

Illustration

Формування життєвих навичок: методичний посібник до пробаційної програми для неповнолітніх
Посібник містить 4 модулі:МОДУЛЬ 1. Успішне спілкуванняМОДУЛЬ 2. Сім'я та цінностіМОДУЛЬ 3. Освіта та працевлаштуванняМОДУЛЬ 4. Цілепокладання та побудова життєвих планів

Illustration

Робочий зошит до пробаційної програми "Формування життєвих навичок": Модуль І "Успішне спілкування" для неповнолітніх

Illustration

Робочий зошит до пробаційної програми "Формування життєвих навичок": Модуль ІІ "Сім'я та цінності" для неповнолітніх

Illustration

Робочий зошит до пробаційної програми "Формування життєвих навичок": Модуль ІІІ "Освіта та працевлаштування" для неповнолітніх

Illustration

Робочий зошит до пробаційної програми "Формування життєвих навичок": Модуль ІV "Цілепокладання та побудова життєвих планів" для неповнолітніх

Illustration

Формування життєвих навичок: методичний посібник до пробаційної програми для дорослих
Посібник містить 4 модулі:МОДУЛЬ 1. Успішне спілкуванняМОДУЛЬ 2. Сім'я та цінностіМОДУЛЬ 3. Освіта та працевлаштуванняМОДУЛЬ 4. Цілепокладання та побудова життєвих планів

Illustration

Робочий зошит до пробаційної програми "Формування життєвих навичок": Модуль І "Успішне спілкування" для дорослих

Illustration

Робочий зошит до пробаційної програми "Формування життєвих навичок": Модуль ІІ "Сім'я та цінності" для дорослих

Illustration

Робочий зошит до пробаційної програми "Формування життєвих навичок": Модуль ІІІ "Освіта та працевлаштування" для дорослих

Illustration

Робочий зошит до пробаційної програми "Формування життєвих навичок": Модуль ІV "Цілепокладання та побудова життєвих планів" для дорослих

Illustration

Подолання агресивної поведінки: методичний посібник до пробаційної програми для дорослих
Мета програми: досягнути позитивних змін у поведінці суб'єкта пробації шляхом розвитку в нього навичок саморегуляції психоемоційних станів, управління гнівом й агресивною поведінкою, розширення інструментів ефективної взаємодії, формування готовності дотримуватися соціально прийнятних норм і ненасильницьких моделей поведінки.

Illustration

Робочий зошит до пробаційної програми "Подолання агресивної поведінки" для дорослих

Illustration

Подолання агресивної поведінки: методичний посібник до пробаційної програми для неповнолітніх
Мета програми: досягнути позитивних змін у поведінці неповнолітнього суб'єкта пробації шляхом розвитку навичок саморегуляції психоемоційних станів, управління гнівом та агресивною поведінкою, розширення інструментів ефективної взаємодії, формування готовності дотримуватися соціально прийнятних норм та ненасильницьких моделей поведінки.

Illustration

Робочий зошит до пробаційної програми "Подолання агресивної поведінки" для неповнолітніх

Illustration

Зміна прокримінального мислення: методичний посібник до пробаційної програми для дорослих
Мета програми: досягти позитивних змін у поведінці суб'єкта пробації шляхом розвитку та підтримки в нього навичок конструктивного та критичного мислення, формування навичок рефлексії, планування та постановки цілей, а також сприяння розвитку співпраці у взаєминах з оточенням та соціально прийнятних норм поведінки.

Illustration

Робочий зошит до пробаційної програми "Зміна прокримінального мислення" для дорослих

Illustration

Зміна прокримінального мислення: методичний посібник до пробаційної програми для неповнолітніх
Мета програми: досягти позитивних змін у поведінці неповнолітнього суб'єкта пробації шляхом розвитку та підтримки у нього навичок конструктивного та критичного мислення, формування навичок рефлексії, планування та постановки цілей, а також сприяння розвитку соціально прийнятних норм поведінки та навичок співпраці у взаєминах з оточенням

Illustration

Робочий зошит до пробаційної програми "Зміна прокримінального мислення" для неповнолітніх

Illustration

Попередження вживання психоактивних речовин: методичний посібник до пробаційної програми для дорослих
Мета програми: досягти позитивних змін у поведінці суб'єкта пробації шляхом розвитку та підтримки навичок ефективного самоконтролю, усвідомлення необхідності стратегій зменшення шкоди від вживання психоактивних речовин (далі – ПАР) та підвищення вмотивованості до відмови від вживання

Illustration

Робочий зошит до пробаційної програми "Попередження вживання психоактивних речовин" для дорослих

Illustration

Попередження вживання психоактивних речовин: методичний посібник до пробаційної програми для неповнолітніх
Мета програми: досягти позитивних змін у поведінці неповнолітнього суб'єкта пробації шляхом розвитку та підтримки навичок ефективного самоконтролю, усвідомлення необхідності стратегій зменшення шкоди від вживання психоактивних речовин (далі – ПАР) та підвищення вмотивованості до відмови від вживання

Illustration

Робочий зошит до пробаційної програми "Попередження вживання психоактивних речовин" для неповнолітніх

Illustration

«Я – мама, або все про виховання» Корекційна програма з формування відповідального материнства та попередження жорстокого поводження з дітьми серед вагітних жінок і матерів з дітьми в установах виконання покарань
Мета програми: сформувати у вагітної жінки, жінки з дитиною, яка перебуває в установі виконання покарань, готовність (знання, вміння, вмотивованість) до гармонійного виховання дитини на засадах відповідального материнства та без застосування насильства

Illustration

Робочий зошит до корекційної програми «Я – мама, або все про виховання»

Попередження насильства та жорстокого поводження

Illustration

Попередження, виявлення і подолання випадків насильства в сім'ї та жорстокого поводження з дітьми: тренінговий курс
У публікації подано матеріали тренінгового курсу для фахівців, які працюють у системі попередження насильства в сім'ї та жорстокого поводження з дітьми. Тренінговий курс спрямовано на розкриття особливостей законодавчого забезпечення проблеми попередження насильства в сім'ї та жорстокого поводження з дітьми, висвітлення психологічних аспектів взаємодії з жертвою та агресором, формування у спеціалістів навичок взаємодії у міжвідомчій команді фахівців

Illustration

Розгляд справ стосовно жорстокого поводження з дітьми судами України: аналіз законодавства та практики його застосування: науково-практичний посібник
Науково-практичний посібник розкриває основні проблеми правового регулювання запобігання насильству над дітьми на рівні міжнародного права та національного законодавства України, визначає особливості різних видів юридичної відповідальності за його вчинення, а також висвітлює психологічне підґрунтя жорстокого поводження з дітьми

Illustration

Медико-соціальна допомога дітям, які зазнали насильства в сім'ї: Програма циклу тематичного вдосконалення лікарів
Навчально-методичні матеріали містять аналіз сучасного стану нормативно-правової бази стосовно надання медико-соціальної допомоги дорослим та дітям, які потерпають від насильства; загальні питання віктимології; психологічні аспектам процесу віктимізації жертв насильства в сім'ї (у тому числі дітей); алгоритм дій медичних працівників у випадках виявлення факту насильства над дітьми; індикатори здійснення насильства над дитиною

Illustration

Попередження, виявлення і подолання випадків насильства та жорстокого поводження з дітьми: методичний посібник для освітян
Методичні матеріали містять тренінговий курс, що складається з двох модулів та спрямований на підготовку освітян до попередження жорстокого поводження з дітьми

Illustration

Прокурорський нагляд за додержанням законів України щодо попередження насильства над дітьми. Науково-практичний посібник
Науково-практичний посібник розкриває окремі проблеми правового регулювання запобігання насильству та жорстокому поводженню з дітьми в сім'ї або поза нею, висвітлює особливості прокурорського нагляду в цій сфері, психологічні та соціальні аспекти жорстокого поводження з дітьми в Україні

Illustration

Комплексна програма корекційної роботи з чоловіками, які вчиняють насильство або належать до групи ризику: інформаційно-методичні матеріали
Інформаційно-методичні матеріали містять концептуальні засади впровадження Комплексної Програми корекційної роботи з чоловіками, які вчиняють насильство або належать до групи ризику щодо його вчинення та зміст і опис індивідуальної та групової корекційної роботи з даною категорією

Illustration

Робочий зошит до пробаційної програми "Формування життєвих навКомплексна Програма корекційно-реабілітаційної роботи з дівчатами (14-18 років) та жінками, які пережили насильство або належать до групи ризику: інформаційно-методичні матеріали
Інформаційно-методичні матеріали містять концептуальні засади впровадження Комплексної Програми корекційної роботи з дівчатами та жінками, які пережили насильство або належать до групи ризику, програму і зміст індивідуальної та групової корекційно-реабілітаційної роботи з даною категорією і зміст консультативної роботи з батьками (або особами, які їх замінюють) дівчат (14-18 років), які пережили насильство або належать до групи ризику

Illustration

Інформаційно-методичні матеріали та аналіз нормативно-правової бази з питань попередження насильства над дітьми в сім'ї та поза нею
Інформаційно-методичні матеріали містять інформацію про національні засади попередження жорстокого поводження з дітьми в світлі міжнародних стандартів прав дитини, юридичну відповідальність за жорстоке поводження з дітьми, соціальні аспекти проблеми жорстокого поводження з дітьми в Україні та умови успішності взаємодії соціальних служб з дитиною, постраждалою від насильства

Illustration

Програма підготовки працівників закладів охорони здоров'я з питань попередження насильства щодо жінок: тренінговий модуль
Програма підготовлена у вигляді тренінгового модуля, що містить зміст навчальних занять та опис їх проведення (опис вправ, тривалість, додатки та коментарі для тренера)

Illustration

Програма підготовки працівників органів внутрішніх справ з питань попередження насильства щодо жінок. Тренінговий модуль
Програма підготовлена у вигляді тренінгового модуля, що містить зміст навчальних занять та опис їх проведення (опис вправ, тривалість, додатки та коментарі для тренера)

Illustration

Запобігання насильству в сім'ї у діяльності фахівців соціальної сфери: навчально-методичний посібник
Навчально-методичний посібник містить матеріали до навчальної програми для соціальних працівників, фахівців із соціальної роботи та інших спеціалістів, які надають соціальні послуги з питань запобігання насильству в сім'ї

Illustration

Подолання сексуального насильства щодо дитини: координація дій: буклет для спеціалістів
В буклеті розглядаються наступні питання:- Поняття «сексуальне насильство щодо дитини»;- Відповідальність за вчинення сексуального насильства щодо дитини;- Індикатори, які можуть вказувати, що дитина пережила сексуальне насильство;- Поняття «цикл підготовки дитини до сексуального насильства»;- Вплив сексуального насильства на розвиток дитини;- Алгоритм дій спеціаліста у випадку виявлення дитини, яка постраждала від сексуального насильства

Illustration

Подолання насильства щодо дитини: координація дій: буклет для спеціалістів
В буклеті розглядаються наступні питання:- Поняття жорстокого поводження з дитиною та насильства щодо дітей;- Поняття домашнього насильства та його види;- Суб'єкти реагування на випадки насильства щодо дитини;- Загальний алгоритм дій спеціаліста, до якого звернулась дитина, яка зазнала жорстокого поводження, зокрема домашнього насильства, або якому стало відомо про таку дитину;- Поняття термінового заборонного припису та обмежувального припису

Illustration

Індикатори фізичного, сексуального, психологічного насильства щодо дитини, а також нехтування потребами дитини: буклет для спеціалістів
В буклеті розглядаються наступні питання:- Поняття «жорстоке поводження з дитиною»;- Наслідки насильства та жорстокого поводження для дитини;- Індикатори (ознаки) насильства

Illustration

Про булінг для дітей: буклет для дітей та підлітків
В буклеті розглядаються наступні питання:- Поняття «булінг, або цькування»;- Основні форми прояву булінгу;- Хто є учасниками процесу булінгу;- Чим булінг відрізняється від конфлікту;- Що робити, коли ти є свідком булінгу;- Що робити, коли ситуація булінгу трапилася з тобою;- Що є доказом булінгу;- Що відбувається після того, як поліцію повідомлено про факт булінгу;- Яке покарання передбачене за законом

Illustration

Про кібербулінг для дітей: буклет для дітей та підлітків
В буклеті розглядаються наступні питання:- Що таке кібербулінг;- Що робити, щоб зменшити ризик кібербулінгу;- Що робити, якщо щодо тебе здійснюється кібербулінг

Illustration

Протидія домашньому та ґендерно зумовленому насильству й добробут громад: методичний посібник
Аналіз проблеми, огляд негативного впливу ґендерно зумовленого насильства (ґзн) на добробут громади.Міжнародні підходи до запобігання та протидії ґзн і домашньому насильству.Національна система запобігання та протидії домашньому насильству: базові поняття.Організація міжвідомчої взаємодії у сфері надання послуг постраждалим від ґзн, зокрема від домашнього насильства

Illustration

Притулок для осіб, які постраждали від домашнього насильства: алгоритм створення й забезпечення роботи: методичний посібник
Засади роботи притулку для осіб, які постраждали від насильства.Шляхи виявлення осіб, які постраждали від насильства, і механізм потрапляння до притулку.Технологія ведення випадку, особливості й форми надання послуг притулку для постраждалих осіб.Опис моделей притулків і моделей організації безпечних просторів для надання послуг з попередження ґендерно зумовленого насильства. Алгоритм створення притулку.Рекомендації щодо персоналу й облаштування притулку для постраждалих.Можливі інструменти оцінки потреб громади в притулках для осіб, які постраждали від насильства

Illustration

Мобільна бригада соціально-психологічної допомоги постраждалим від домашнього насильства: особливості створення і забезпечення роботи: методичний посібник
Структура та якісні характеристики роботи мобільних бригад соціально-психологічної допомоги.Особливості та форми надання послуг у роботі мобільних бригад соціально-психологічної допомоги.Визначення потреб громади в мобільних бригадах соціально-психологічної допомоги

Активна молодь, волонтерство та лідерство

Illustration

Звіт за результатами дослідження щодо оцінки спроможності та освітніх/розвиткових потреб менеджерів діючих волонтерських програм та проєктів
Звіт підготовано ГО «Всеукраїнський громадський центр «Волонтер» у межах проєкту «Розбудова спроможності менеджерів волонтерських програм для формування та підтримки професійного підходу до організації волонтерської діяльності та менеджменту волонтерських програм у Донецькій та Луганській областях», що реалізується за сприяння Програми ООН із відновлення та розбудови миру, що фінансується за фінансової підтримки Європейського Союзу, урядів Данії, Щвейцарії та Швеції

Illustration

Добрі історії. Як реалізуються волонтерські програми
Це збірка історій про те, як невеличка ідея або ініціатива може перерости у сталу волонтерську програму. Герої історій – учасники проєкту «Менеджмент волонтерських програм: професійний підхід до мобілізації внутрішніх ресурсів громади», який реалізовувався за фінансової підтримки Програми ООН із відновлення та розбудови миру спільно із Всеукраїнським громадським центром «Волонтер» на території Донецької та Луганської областей

Illustration

Менеджмент волонтерських програм: посібник для підготовки менеджерів волонтерських програм
Тренінгову програму «Менеджмент волонтерських програм» створено з метою підвищення якості організації та реалізації волонтерських програм та ініціатив, ефективної та екологічної координації роботи волонтерів на чолі з ефективним менеджером.
Програма складається з чотирьох розділів:Розділ 1. Історія виникнення та загальні поняття волонтерстваРозділ 2. Дизайн та створення волонтерської програмиРозділ 3. Організаційне забезпечення волонтерської програмиРозділ 4. Менеджмент волонтерських програм

Illustration

Записник-порадник для молоді
У записнику-пораднику зібрані «шпаргалки» для реалізації корисних ідей та креативних задумів, інформація про те, де шукати ідеї для своїх ініціатив, як створити та організувати команду для їх реалізації, як вдало провести цікавий захід, як мотивувати себе та інших до позитивних змін і як успішно рекламувати власні івенти

Illustration

Менеджмент волонтерських груп від А до Я: навчально-методичний посібник
У посібнику міститься інформація про факти історії благодійності у світі та в Україні, наукові підходи до класифікації волонтерів, інформація про міжнародний волонтерський рух, нормативно-законодавчу базу волонтерської роботи, зміст і напрями діяльності волонтерських груп, організаційно-технологічні основи волонтерської діяльності

Дослідження

Illustration

Кримінологічна характеристика та запобігання кримінальним правопорушенням, вчиненим неповнолітніми Дослідження стало можливим за ініціативи Департаменту захисту інтересів дітей та протидії насильству Офісу Генерального прокурора України у співпраці з Міжвідомчою координаційною радою з питань правосуддя щодо неповнолітніх, Представництвом Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні в межах проєкту, що реалізується ГО «Всеукраїнський громадський центр «Волонтер».

Illustration

Кримінологічна характеристика та запобігання кримінальним правопорушенням, вчиненим неповнолітніми Дослідження, покладене в основу монографії, проведено за ініціативи Офісу Генерального прокурора в межах проєкту «Надання психосоціальної підтримки та забезпечення правосуддя як складової частини кращого догляду для вразливих дітей», що реалізується ГО «Всеукраїнський громадський центр «Волонтер» спільно з Міжвідомчою координаційною радою з питань правосуддя щодо неповнолітніх за підтримки Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні.

Illustration

Звіт за результатами дослідження практики впровадження соціальної послуги медіації       Дослідження проведено ГО «Всеукраїнський громадський центр «Волонтер» у співпраці з ГО «Асоціація сімейних медіаторів України» за підтримки Міжвідомчої координаційної ради з питань правосуддя щодо неповнолітніх та Національної соціальної сервісної служби України в межах проєкту «Надання психосоціальної підтримки та забезпечення правосуддя як складової частини кращого догляду для вразливих дітей», що впроваджується Представництвом Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні за фінансової підтримки Федерального міністерства економічного співробітництва і розвитку Німеччини через Державний банк розвитку (KFW).

Illustration

Звіт за результатами проведення оцінки програм та практик роботи з вагітними жінками і матерями з дітьми в установах виконання покарань щодо формування відповідального материнства
Проведення дослідження стало можливим у межах проєкту «Підтримка реформи системи правосуддя для дітей», що реалізується Всеукраїнським громадським центром «Волонтер» за підтримки Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ)

Illustration

Звіт за результатами дослідження «Особливості розслідування та судового розгляду справ, пов'язаних з сексуальним насильством щодо дитини, зокрема онлайн, та торгівлею дітьми»
Проведення дослідження стало можливим у межах проєкту Міжнародної благодійної організації «Служба порятунку дітей» за підтримки та у партнерстві з Офісом Уповноваженого Президента України з прав дитини.

Illustration

Дослідження досвіду запровадження спеціалізації суддів у справах сім’ї та дітей
Аналіз підготовлено в межах проєкту «Надання психосоціальної підтримки та забезпечення правосуддя як складової частини кращого догляду для вразливих дітей», що реалізується ГО «Всеукраїнський громадський центр «Волонтер», у співпраці з Міжвідомчою координаційною радою з питань правосуддя щодо неповнолітніх за підтримки Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні.

Illustration

Звіт за результатами дослідження щодо проблемних питань розгляду справ, пов’язаних із забезпеченням права дитини на сім’ю
Дослідження проведено у межах проєктів Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні «Турботливі родини для 1000 дітей» та «Надання психосоціальної підтримки та забезпечення правосуддя як складової частини кращого догляду для вразливих дітей», у співпраці Громадської спілки «Українська мережа за права дитини» та Громадської організації «Всеукраїнський громадський центр «Волонтер», за підтримки Міжвідомчої координаційної ради з питань правосуддя щодо неповнолітніх.

Ресурси позитивного батьківства

Illustration

Підготовка до батьківства та материнства
 
У буклеті ви знайдете інформацію про те, як підготуватися до батьківства та як майбутньому батьківству надати більшої усвідомленості.

Illustration

Якісний час з дитиною: що це означає та як батькам цього досягти
 
У буклеті ви знайдете інформацію про те, що таке якісний час з дитиною, як перевірити якість спільно проведеного часу, про що важливо пам’ятати для якісного проведення спільного з дитиною часу, а також рекомендації для дозвілля з дітьми різного віку.

Illustration

Дитяча агресія: чому виникає й як діяти батькам та особам, які їх замінюють - Причини агресивної поведінки дитини;
- Прояви агресії на різних вікових етапах;
- Що робити батькам, якщо дитина поводиться агресивно.

Illustration

Високочутливі діти: як зрозуміти та підтримати свою дитину    - Що таке високочутливіть;- Різниця між неслухняність та високочуливістю;- Як розпізнати високочутливу дитину в своїй сімʼї;- Рекомендації, які допоможуть підтримати дитину.

Illustration

Позитивне батьківство: про підхід у вихованні та як він впливає на розвиток дитини   Виховання дітей — одне з найскладніших життєвих завдань, кропітка праця, яка вимагає багато зусиль. Батьки виховують дитину, задовольняють її базові потреби, навчають, підтримують, дбають про її безпеку та захищають. Те, як батьки виховують своїх дітей, впливає на їхній розвиток і стійкість у довгостроковій перспективі. Існує кілька підходів до виховання дітей, серед яких вагоме місце займає позитивне батьківство.

Illustration

Як батькам реагувати на зацікавленість дитини темою смерті     Діти різного віку часто цікавляться темою смерті, запитуючи про це у дорослих або виявляючи цю зацікавленість у грі, поведінці, переживаннях. Така зацікавленість є значущою для кожного періоду життя та дорослішання дитини. Навіть поза зіткненням із темою втрати в повсякденному житті дитини зацікавленість темою смерті є нормою, тому дорослим, які поруч з дитиною, важливо розуміти, що можна вважати нормою, а на що важливо звернути додаткову увагу.

Illustration

Що треба знати про посттравматичний стресовий розлад (ПТСР): інформація для батьків
Війна в Україні докорінно порушила відчуття безпеки і призвела до стресу, психологічні наслідки якого можуть бути небезпечними для здорового майбутнього і дорослих, і дітей. Пережитий травмуючий досвід може стати причиною розвитку посттравматичного стресового розладу (ПТСР)

Illustration

Як поговорити з дітьми про втрату близької людини та допомогти впоратися з горем
Переживання кризи чи важкої життєвої події, в тому числі і війни, може викликати страх, розгубленість, відчай, смуток, безпорадність, невпевненість і шок. Щоб дорослі могли допомогти дитині впоратися з ситуацією та пережити втрату близької людини, яка може трапитися раптово, важливо розібратися з тим, як діти різного віку переживають горе, як поговорити і допомогти впоратися з цим

Illustration

Якщо складно заснути: поради для батьків
Уві сні ми проводимо третину життя, він потрібен нам як їжа та вода, отож якісний сон належить до базових потреб людини. Особливо актуальним питання відновлення сил та якісного відпочинку є для батьків, які мають бути у ресурсному стані, адже від них
залежить ресурс їхніх дітей

Illustration

Якщо дитина не може заснути: поради для батьків
У мирний час батьки могли стикатися з проблемами, пов’язаними з дитячим сном та вкладанням дітей, але під час війни у країні ця проблема стала ще більш поширеною. Причинами такої ситуації можуть бути психоемоційні перевантаження дітей, зміна місця та
умов проживання, стреси та підвищений рівень тривоги як дітей, так і їхніх батьків

Illustration

Якщо не покидає тривога перед невідомістю: як підтримати себе та дитину
Війна привносить у життя багато змін, невизначеності та непередбачених обставин. Типовою реакцію на це є тривога. Вона характерна і для батьків, і для дітей. Якщо ситуація невизначеності
тривала у часі, вона переростає в нав’язливий тривожний стан, що порушує функціонування, здатність до усвідомлення та оцінювання реальності, наслідком якої є зниження якості життя

Illustration

Як підготувати дитину до навчального року в умовах війни: поради психолога

В умовах війни у батьків та дітей виникає чимало питань щодо продовження освітнього процесу. Школа для дитини є одним із просторів, у якому вона перебуває переважну частину часу і де здійснюється її розвиток, навчання та спілкування

Illustration

Як допомогти дитині адаптуватися до навчання в іншій країні

Переміщення дитини до іншої країни супроводжується не тільки зміною місця проживання, а й зміною школи, де інші правила навчання і де говорять іншою мовою. Ці чинники можуть негативно вплинути на процес адаптації дитини до нових умов, а відтак – на її психологічний та фізичний добробут

Illustration

Як вберегти стосунки на відстані

Через війну багато сімей вимушені невизначений час перебувати на відстані від своєї домівки та рідних. Це впливає як на подружні взаємини, так і на родинні стосунки в цілому. Важливо бути готовим до прийняття змін, спричинених розставанням

Illustration

Тренінгова програма "Батьківство без стресу": методичний посібник для спеціалістів
Метою тренінгової програми є поліпшення стосунків між батьками й дітьмишляхом розвитку та підтримання навичок позитивного батьківства; формування навичок розпізнавання стресових реакцій дітей та ознайомлення із способами якнайкращого реагування на них; надання першої психологічної допомоги, а також сприяння розвитку стресостійкості батьків та осіб, які їх замінюють

Illustration

Батьківські навички: підтримка дітей у подоланні стресів: порадник для батьків
Цей порадник покликаний допомогти батькам зрозуміти своїхдітей, щоб вони могли ефективно надавати дітям необхідну підтримку таотримувати насолоду від батьківства.Порадник містить три розділи корисної інформації та практичних порад:1. Прив'язаність у житті дитини.2. Вікові зміни на різних етапах дорослішання.3. Управління стресом

Illustration

Як допомогти дитині, яка перебуває в стресі: буклет для батьків
У цьому буклеті батьки знайдуть поради щодо того, що таке стрес, як реагує дитина, яка знаходиться у стані стресу та як допомогти дитині впоратися та подолати стрес

Illustration

Як гармонійно та екологічно виховувати дитину: буклет для батьків
Виховувати суворо чи поблажливо? Якими мають бути наслідки небажаної поведінки дитини, аби вони не нашкодили дитині і водночас – аби така поведінка не повторювалася?

Illustration

Як подолати стрес та попередити емоційне вигоряння: буклет для батьків
У цьому буклеті батьки знайдуть поради щодо управління власними стресами, а також щодо попередження й подолання емоційного вигоряння для того, щоб мати ресурс бути хорошими батьками, ефективно допомагати дитині розв'язувати її життєві завдання та швидко й екологічно долати негаразди

Illustration

Сексуальне виховання дітей: буклет для батьків
Що таке сексуальність і навіщо про неї знати дітям? Коли починати сексуальне виховання і чи починати взагалі? Як говорити з дітьми про статеві стосунки? Відповіді на ці запитання шукайте у цьому буклеті.

Illustration

Підлітковий вік: буклет для батьків
Як впоратися із вихованням підлітка? Чим особливий підлітковий вік, та як впоратися з кризовими періодами цього віку? Чи потрібні підлітку прояви любові з боку батьків або осіб, які їх замінюють? Як взаємодіяти з підлітком, використовуючи 5 мов любові?

Настільні просвітницько-профілактичні ігри

Коло безпеки

Карткова ігрова методика

Illustration
Illustration

Цільова аудиторія гри:− діти, підлітки, молоді люди віком від 12 років;− освітяни (соціальні педагоги, психологи, вихователі, вчителі та класні керівники / куратори);− батьки та особи, які їх замінюють.
Мета гри: сформувати у учасників систему уявлень та знань щодо феномену насильства, форм та методів його попередження та подолання, а також звернення за допомогою у разі ризику ситуації насильства або безпосереднього випадку.
Гра складається зі 120 карток.Картки об'єднані у 5 наборів (кіл, які потрібно сформувати),а саме:1. Коло А «Загальні поняття про насильство»2. Коло Б «Дитина і булінг»3. Коло В «Дитина і насильство в Інтернет-мережі»4. Коло Г «Дитина і домашнє насильство»5. Коло Д «Дитина і незнайомці»Кожне коло складається з 12 карток-запитань та 12 карток-відповідей.
Матеріали розроблено в рамках проєкту Всеукраїнського громадського центру «Волонтер» за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні та Уряду Сполучених Штатів Америки.

Пригоди у країні Здоровляндії

Пізнавальна настільна гра

Illustration
Illustration

Цільова аудиторія гри:− діти віком 4-11 років;− освітяни (соціальні педагоги, психологи, вихователі, вчителі та класні керівники);− батьки та особи, які їх замінюють.
Гра сприяє набуттю учасниками комплексу установок щодо здорового способу життя, усвідомлення цінності власного здоров`я; дозволяє їм збагатитися знаннями у даній сфері, а також сприяє формуванню навичок відповідальної поведінки щодо власного здоров`я, зокрема навичок прийняття відповідальних рішень, протидії негативними явищам.
Гра має яскраве поле, кубик та фішки, набори карток з цікавими завданнями та запитаннями.
Гра розроблена Всеукраїнським громадським центром «Волотер» в рамках проєкту «Профілактика ВІЛ та ризикованої поведінки серед вихованців притулків для неповнолітніх», що реалізовувався за підтримки Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні.

Володар кілець

Настільна карткова гра

Illustration
Illustration

Настільна карткова гра має мету допомогти підлітками, молодим людям та дорослим:- збільшити рівень знань, уявлень та розуміння щодо проблем, пов'язаних з ВІЛ/СНІДу, ризикованою щодо інфікування ВІЛ поведінкою;- обговорити важливі та суперечливі питання щодо оточуючого середовища, здоров'я, ризиків щодо інфікування ВІЛ, особистої відповідальності, законів України, що стосуються попередження ВІЛ та захисту прав ВІЛ-інфікованих та хворих на СНІД осіб в Україні;- отримати інформацію про різноманітні організації, що працюють у сфері профілактики інфікування ВІЛ, надання допомоги ВІЛ-інфікованим, хворим на СНІД.
Гра містить чотири набори карток, які необхідно розкласти за відповідною технологією.
Матеріали розроблені в рамках проєкту Всеукраїнського громадського центру «Волонтер» «Профілактика ВІЛ/СНІДу та ризикованої поведінки серед вихованців колоній для неповнолітніх» за підтримки Державного департаменту України з питань виконаннся покарань, Британської радив Україні та представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні.

Що я знаю про наркотики

Профілактична настільна гра

Illustration
Illustration

Цільова аудиторія гри:− підлітки віком від 14 років;− фахівці, які реалізовують заходи щодо первинної, вторинної та третинної профілактики наркотичної залежності.
Мета гри: сприяти попередженню наркозалежної поведінки підлітків шляхом надання актуальної інформації щодо ПАР та їх дії на організм людини у відповідності до виду здійснюваної профілактики.
Гра складається з 4 тематичних наборів карток:1. Набір «Наркотики та інші психоактивні речовини»2. Набір «Ефекти»3. Набір «Правові аспекти»4. Набір «Зменшення шкоди»
Матеріали розроблені в рамках проєкту Всеукраїнського громадського центру «Волонтер» «Профілактика ВІЛ/СНІДу та ризикованої поведінки серед вихованців колоній для неповнолітніх» за підтримки Державного департаменту України з питань виконаннся покарань, Британської радив Україні та представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні.

Фотофішка

Профілактична гра

Illustration
Illustration

Цільова аудиторія гри:− підлітки та молодь віком від 14 років;− освітяни (соціальні педагоги, психологи, вихователі, вчителі та класні керівники / куратори);− батьки та особи, які їх замінюють.
Гра спрямована на обговорення актуальних питань щодо здоров'я та наслідків ризикованої поведінки, ВІЛ-інфікування, які постають перед сучасною молодою людиною. У грі зроблено акцент на обговорення проблем, що є специфічними для неповнолітніх (у першу чергу тих, хто перебуває у спеціальних закладах), шляхом розгляду тематичних фото, їх аналізу та обговорення.
Гра складається з 17 карток з фото та 17 факт-карток та з інформаційних матеріалів для ведучого.
Матеріали розроблені в рамках проєкту Всеукраїнського громадського центру «Волонтер» «Профілактика ВІЛ/СНІДу та ризикованої поведінки серед вихованців колоній для неповнолітніх» за підтримки Державного департаменту України з питань виконаннся покарань, Британської радив Україні та представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні.

Крок за кроком

Профілактична гра

Illustration
Illustration

Цільова аудиторія гри:− підлітки та молодь віком від 12 років;− освітяни (соціальні педагоги, психологи, вихователі, вчителі та класні керівники / куратори);− батьки та особи, які їх замінюють.
Гра сприяє набуттю учасниками певного комплексу знань та формування у них навичок відповідальної поведінки щодо власного здоров я, зокрема, прийняттю виважених рішень, усвідомленню проблем ВІЛ/ СНІД, та інших наслідків ризикованої поведінки, виробленню власного ставлення до широкого кола питань, пов'язаних із здоровим способом життя.
Гра має поле, кубик та фішки, набори карток з запитаннями.
Матеріали розроблені в рамках проєкту Всеукраїнського громадського центру «Волонтер» «Профілактика ВІЛ/СНІДу та ризикованої поведінки серед вихованців колоній для неповнолітніх» за підтримки Державного департаменту України з питань виконаннся покарань, Британської радив Україні та представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні.

Рожеві окуляри

Настільна просвітницько-профілактична гра

Illustration
Illustration

Цільова аудиторія гри:− підлітки та молодь віком від 12 років;− освітяни (соціальні педагоги, психологи, вихователі, вчителі та класні керівники / куратори);− батьки та особи, які їх замінюють.
Ця гра може допомогти дітям, молодим людям та дорослим:− підвищити рівень знань, уявлень та розуміння щодо проблем, пов`язаних з торгівлею людьми, та ризикованої стосовно потрапляння до тенет торгівлі людьми поведінки;− обговорити важливі та суперечливі питання можливих ризиків потрапляння в ситуації торгівлі людьми, особистої відповідальності, законів України, що стосуються попередження торгівлі людьми та захисту прав потерпілих від торгівлі людьми;− отримати інформацію про різноманітні організації, що працюють у сфері профілактики торгівлі людьми, надання допомоги потерпілим від торгівлі людьми, їхнім родичам та близьким тощо;− працювати спільно в малих групах.
Гра була створена Українським фондом «Благополуччя дітей» на основі досвіду розробки подібних ігрових матеріалів Всеукраїнського громадського центру "Волонтер".

Галопом по Європам

Навчальна настільна гра

Illustration
Illustration

Навчальна настільна гра призначена для роботи з дітьми від 12-ти років в якості додаткового ресурсу в межах впровадження програми виховних заходів «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція» для учнів 7 – 11 класів з питань попередження торгівлі людьми.
Мета гри — шляхом ефективного управління своїми життєвими планами, аналізу можливих ризиків та наслідків необачних вчинків досягти максимально більшої стабільності, подорожувати світом та мати власну справу. Обговорити проблему трудового трафіку й торгівлі людьми, проаналізувати причини та наслідки цього явища.
Підготовка матеріалів здійснена Українським фондом «Благополуччя дітей» в рамках проекту «Попередження торгівлі людьми шляхом розвитку соціальної роботи та мобілізації громад». Ідея розробки настільної гри «Галопом по Європах!» була втілена в життя у творчій співпраці зі спеціалістами Всеукраїнського громадського центру «Волонтер».
Завантажити гру в електронному вигляді для друку можна на сайті Українського фонду «Благополуччя дітей» за посиланням.